woensdag 9 mei 2018

Geboortegeschenkjes

Ik kreeg een heel mooi geboortekaartje van een lief meisje. 

Dat kaartje nodigde meteen uit om aan het haken te gaan. 



Was effe zoeken naar een patroontje van een luipaardje. Maar wie zoekt die vind. Er staat er eentje in een boekje van Dendennis "Dendennis zoekt zijn knuffel".





Bij 1 gehaakt beestje kon het niet blijven....



Dit triootje heb ik gemaakt. Hopelijk is de mama er heel blij mee, en zal Millie er veel mee spelen. 

Ik heb ze alvast gehaakt met heel veel plezier en liefde.

De pinguïn komt uit het nieuwe boekje van Rosanne Briggeman "Haken voor de baby" Een heel mooi boek trouwens. Daar ga ik zeker nog mooie dingen uit haken. 




De rammelaar is een gratis patroon van "Stip en haak" Bedankt Herriët!



Ben benieuwt naar de reactie van de mama...

7 opmerkingen:

  1. Nou Jeanine ... ik weet dat de mama heel blij zal zijn ...
    Zo'n prachtig gehaakte kraamcadeautjes ...
    De pinguïn is zo schattig ...
    Nog een fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi setje! Het wordt vast goed ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk trio! Ik denk dat ze heel blij zijn met zo'n leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jeanine! Super bedankt voor dit prachtig cadeau. Uiteraard ben ik hier heel blij mee. Millie zal hier zeker en vast veel plezier aan beleven. Vele groetjes, Ashley en Millie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Ashley voor deze mooie reactie. Ben heel blij dat je het mooi vind. En langs deze weg nogmaals proficiat met je dochtertje Millie!

      Verwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine