zondag 20 november 2016

Tentoonstelling en bloemen in Artista Soft

Een paar weken geleden was er een tentoonstelling van ons hobbyclubje. 

Heel veel opstelwerk voor maar 1 dagje. Maar chapeau voor al de dames die daar aan helpen. Het was echt heel mooi. Het Kolle Kasteel te Mariakerke bij Gent was omgetoverd tot een sprookje!

Zelf heb ik geen foto's genomen, maar kon er via, via, toch aan een paar geraken.























Iedereen mocht al zijn werkjes binnen brengen. Daarom heb ik alles afgewerkt dat hier nog lag te wachten op een likje verf of vernis.

Deze bloempjes van Artista Soft waren nooit geverfd geraakt...




Geef toe dat ze er nu beter uitzien. Toch?




Steeltje aan gemaakt en in een vaasje gezet.




Klaar voor de tentoonstelling!


















En er zijn nog een paar dingen die we het afgelopen jaar gemaakt hebben in de hobbyclub die ik nog moet laten zien. 

Dus ik zal zeker weer vaker moeten bloggen, want ik heb echt nog heel veel foto's van allerlei mooie dingen die ik de afgelopen maanden gewoon thuis gemaakt heb. Waaronder ook leuke gehaakte dingetjes.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze tt. van jullie werk! Prachtige bloemstukjes en ander werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wel heel erg leuk een tentoonstelling van jullie werken. Je roosjes zin prachtig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Mooie spulletjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine